Καλάθι
Χλωρέλλα (Chlorella)​

Χλωρέλλα (Chlorella)​

Η Chlorella είναι ένα μονοκύτταρο άλγος που ευδοκιμεί σε νερό, το οποίο περιέχει έναν πυρήνα και τεράστια ποσότητα διαθέσιμη χλωροφύλλης. Είναι το πιο μελετημένο και δημοφιλέστερο φύκι παγκοσμίως με χιλιάδες έρευνες από επιστημονικά περιοδικά και πανεπιστήμια οι οποίες ταυτοποιούν τα ευεργετικά αποτελέσματα της chlorellas για την υγεία του ανθρώπου.

Η υψηλότερη πηγή χλωροφύλλης στον κόσμο είναι η Chlorella κατατάσσοντας τη στα ‘σούπερ φαγητά’. Η ακριβής περιεκτικότητά του σε θρεπτικά συστατικά εξαρτάται από τις συνθήκες καλλιέργειας, τα είδη που χρησιμοποιούνται και τον τρόπο επεξεργασίας των συμπληρωμάτων.

Τα συμπληρώματα διατροφής με χλωρέλλα περιλαμβάνουν:

  • Πρωτεΐνη: Περιέχει πρωτεΐνη σε ποσοστό 50-60%. Επιπλέον, είναι μια πλήρης πηγή πρωτεΐνης, που σημαίνει ότι περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα.
  • Βιταμίνη Β12: Ορισμένες ποικιλίες chlorella μπορεί επίσης να περιέχουν βιταμίνη Β12, αλλά χρειάζονται περισσότερες μελέτες.
  • Σίδηρος και βιταμίνη C: Η Chlorella μπορεί να είναι μια καλή πηγή σιδήρου. Ανάλογα με το συμπλήρωμα, μπορεί να παρέχει οπουδήποτε από το 6-40% της καθημερινής σας ανάγκης. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, η οποία βοηθά να απορροφηθεί ο σίδηρος.
  • Αντιοξειδωτικά: Τα μικροσκοπικά πράσινα κύτταρα είναι πηγή πολλών αντιοξειδωτικών.
  • Άλλες βιταμίνες και μέταλλα: Το Chlorella παρέχει μικρές ποσότητες μαγνησίου, ψευδαργύρου, χαλκού, καλίου, ασβεστίου, φολικού οξέος και άλλων βιταμινών Β.
  • Ωμέγα-3s: Όπως και με άλλα άλγη, η chlorella περιέχει ωμέγα-3s. Μόλις 3 γραμμάρια chlorella παράγουν 100 mg ωμέγα-3s.
  • Φυτικές Ίνες: Σε μεγάλες ποσότητες, το chlorella μπορεί να είναι μια καλή πηγή ινών. Ωστόσο, τα περισσότερα συμπληρώματα δεν παρέχουν μεγάλη ποσότητα ινών ανά δόση.

Ευεργετικές επιδράσεις για τον οργανισμό:

  • Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της χοληστερόλης:
    Τα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν στη chlorella, συμπεριλαμβανομένων της νιασίνης, των φυτικών ινών, των καροτενοειδών και των αντιοξειδωτικών, μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.
  • Δεσμεύει τα βαρέα μέταλλα:
    Βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος και μελέτες έχουν δείξει ότι είναι αποτελεσματική στην απομάκρυνση βαρέων μετάλλων , όπως το κάδμιο και το μόλυβδο, όπως και άλλων βλαβερών ουσιών από το σώμα ,όπως η διοξίνη
  • Βοηθά να διατηρηθεί η αρτηριακή πίεση υπό έλεγχο:
    i. Τα συμπληρώματα της chlorella αποδείχτηκε πως βοηθούν στην προαγωγή της υγείας της καρδιάς και των νεφρών.
    ii. Σε μια μελέτη, τα άτομα με ήπια υψηλή αρτηριακή πίεση χρειάστηκαν τέσσερα γραμμάρια χλωρολίνης ημερησίως για 12 εβδομάδες.Στο τέλος, αυτοί οι άνθρωποι είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση από τους συμμετέχοντες που έλαβαν το εικονικό φάρμακο.
  • Φαίνεται ότι μερικά από τα θρεπτικά συστατικά της chlorella, συμπεριλαμβανομένης της αργινίνης, του καλίου, του ασβεστίου και των ωμέγα-3s, βοηθούν στην προστασία των αρτηριών από τη αθηροσκλήρυνση.
  • Διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και πρόληψη της γήρανσης του οργανισμού:
    Η χλωρέλλα περιέχει μια μοναδική ουσία που αποκαλείται «παράγοντας αύξησης χλωρέλλας» (Chlorella Growth Factor – CGF). Το CGF είναι φυτοθρεπτικό στοιχείο αποτελούμενο από ένα σύμπλεγμα πεπτιδίων-νουκλεοτιδίων που βρίσκεται στον πυρήνα του κυττάρου της Χλωρέλλας και βοηθάει στην ταχύτερη ανανέωση του ανθρώπινου οργανισμού με αποτέλεσμα την γρηγορώτερη επούλωση τραυματισμών, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, την διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και την επιβράδυνση της γήρανσης του οργανισμού.
Fitness dietary icons sport activities

ΤΡΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ:

Τα περισσότερα συμπληρώματα προτείνουν ημερήσια δόση 2-3 γραμμαρίων πριν το γεύμα ή μαζί. Επιπλέον, είναι σημαντικό να βρείτε ένα ποιοτικό συμπλήρωμα. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να αναζητήσετε ένα που έχει μια σφραγίδα διασφάλισης ποιότητας.