Καλάθι
ΣΙΔΗΡΟΣ (IRON)

Σίδηρος (Iron)

Ο σίδηρος είναι μέταλλο ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία της αιμοσφαιρίνης, μιας πρωτεΐνης που χρειάζεται για τη μεταφορά του οξυγόνου στο αίμα. Ο σίδηρος έχει επίσης ρόλο σε μια ποικιλία άλλων σημαντικών διεργασιών στο σώμα. Η έλλειψη σιδήρου στο αίμα μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης της αναιμίας από έλλειψη σιδήρου.

O σίδηρος διαχείριζεται την αναιμία, σχηματίζει αιμοσφαιρίνη, μειώνει την κόπωση, βελτιώνει τη μυϊκή δύναμη και την συγκέντρωση, μειώνει τους μώλωπες και προάγει τον καλό ύπνο.

Fitness dietary icons sport activities

ΤΡΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ:

  • Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη(RDA) του σιδήρου για άντρες και γυναίκες είναι 17-20 mg.
  • Πάρτε τον σίδηρο με άδειο στομάχι ,κατά προτίμηση πριν το πρωινό ή μεσημεριανό γεύμα.

Προτείνεται να το πάρετε μαζί με:

✔ Βιταμίνη C για ενίσχυση της απορρόφησης