Καλάθι
ΜΑΓΝΗΣΙΟ (MAGNESIUM)

Μαγνήσιο (Magnesium)

Το μαγνήσιο είναι συστατικό των οστών και των δοντιών, είναι απαραίτητο στοιχείο του μεταβολισμού σε κυτταρικό επίπεδο και παίρνει μέρος στην ενεργοποίηση πολλών ενζύμων. Το μαγνήσιο επαναφέρει την ηρεμία στο νευρικό και μυικό σύστημα , βοηθά στην μείωση της πίεσης και της κατάθλιψης.

Εμπλέκεται στενά μαζί με το ασβέστιο στο μεταβολισμό. Περισσότερο από το 65% της ποσότητας του μαγνησίου στο σώμα βρίσκεται στα οστά, όπου μαζί με το ασβέστιο και το φώσφορο βοηθά στο σχηματισμό τους και ενισχύει την ανθεκτικότητα τους. Το μαγνήσιο παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην απελευθέρωση ενέργειας, καθώς είναι συμπαράγοντας στις αντιδράσεις απελευθέρωσης ενέργειας. Είναι επίσης απαραίτητο για τη σύνθεση του RNA και την αντιγραφή του DNA κατά την παραγωγή κυττάρων.
Το μαγνήσιο:

  • συμμετέχει σε εκατοντάδες βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα σας
  • μπορεί να ενισχύσει την απόδοση άσκησης
  • καταπολεμά την κατάθλιψη
  • έχει τα οφέλη κατά του διαβήτη τύπου 2
  • μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση
  • έχει αντιφλεγμονώδη οφέλη
  • μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ημικρανιών
    μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη
  • βελτιώνει τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Το ασβέστιο για να απορροφηθεί χρειάζεται το μαγνήσιο οπότε και το παίρνει από τον οργανισμό. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να λαμβάνονται συνεργατικά και μάλιστα με το μαγνήσιο σε μεγαλύτερη αναλογία ώστε να μην δημιουργείται έλλειψη. Το επιπλεόν μαγνήσιο στον οργανισμό δεν προκαλεί προβλήματα, το σώμα μας ο,τι δεν χρειαστεί απλά θα το αποβάλλει.

Fitness dietary icons sport activities

ΤΡΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ:

  • Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη(RDA) του μαγνησίου για τους άντρες ειναι 400-420 mg και για τις γυναίκες 310-320 mg.
  • Παίρνετε το μαγνήσιο το βράδυ με ή χωρίς φαγητό γιατί χαλαρώνει τους μυς και και το νευρικό σύστημα έχει καταπραϋντική δράση.