Καλάθι
ΒΙΤΑΜΙΝΗ Κ (VITAMIN Κ)

Βιταμίνη K (Vitamin K)

Η βιταμίνη Κ συμπεριλαμβάνει δύο κατηγορίες ουσιών, τη φυλλοκινόνη (Κ1) και τη μενακινόνη (Κ2).

Η Κ1 περνάει κατευθείαν από το συκώτι και βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς συστήματος πήξης του αίματος. Επίσης, προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία μας από την ασβεστοποίηση και βοηθά τα κόκκαλα μας να διατηρήσουν ασβέστιο και να αναπτύξουν τη σωστή κρυσταλλική δομή.

Η Κ2 πηγαίνει κατευθείαν στα τοιχώματα των αγγείων, στα κόκκαλα και σε ιστούς εκτός του ήπατος. Η βιταμίνη Κ2 παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο του ασβεστίου, καθώς λειτουργεί σαν «τροχονόμος» που καθορίζει σε ποια σημεία του σώματος θα κατευθυνθεί. Χωρίς επαρκή πρόσληψη της βιταμίνης Κ2, το ασβέστιο που λαμβάνεται από τις τροφές ή από συμπληρώματα κατευθύνεται στα νεφρά και στο αίμα αντί για τα οστά και τα δόντια.

Fitness dietary icons sport activities

ΤΡΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ:

  • Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη(RDA) για γυναίκες ηλικίας 19 ετών και άνω πρέπει να είναι 90 μικρογραμμάρια (μg) και για άνδρες 120 μg.
  • Η βιταμίνη Κ είναι λιποδιαλυτή και γι΄ αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται καλύτερα με το κυρίως γεύμα το οποίο περιέχει καλά λιπαρά. Είναι επίσης καλύτερο να μην λαμβάνεται το βράδυ, καθώς οι λιποδιαλυτές βιταμίνες μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση στον ύπνο.

Προτείνεται να την πάρετε μαζί με: Βιταμίνη D3