Καλάθι
Ιχθυέλαιο (ΩΜΕΓΑ-3)

Ιχθυέλαιο (ΩΜΕΓΑ-3)

Το ιχθυέλαιο παράγεται από τη σάρκα λιπαρών ψαριών όπως σολομού, ρέγγας, σκουμπριού, κλυπέας (είδος ρέγγας), σαρδέλας και πέστροφας. Είναι ιδιαίτερα πλούσιο στα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ΕΡΑ (εικοσιπεντανοϊκό οξύ) και DHA (δοκοσαεξανοϊκό οξύ).

Fitness dietary icons sport activities

ΤΡΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ:

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη (RDA) των ωμέγα 3 είναι 250 – 500 mg DHA EPA.

Τα ιχθυέλαια ενδέχεται να προκαλέσουν περιστασιακά ναυτία και δυσπεψία ειδικά όταν λαμβάνονται για πρώτη φορά γι’αυτό το λόγο, τα ιχθυέλαια ληφθούν μαζί με κάποιο γεύμα. Τα γεύματα που περιέχουν καλά λιπαρά βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση. Στην ιδανική περίπτωση, αυτό θα ήταν με το μεσημεριανό γεύμα ή το δείπνο και όχι πριν τη γυμναστική ή τον βραδινό ύπνο.